poniedziałek, 14 stycznia 2013

Fakty o mnie:)

Postanowiłam, że dodam kilka faktów o sobie. :P

1. Na imię mam Marta.
2. Mieszkam w województwie mazowieckim, 80 km od Warszawy.
3. Uwielbiam śpiewać.
4. Moim faworytem wśród One Direction jest Harry.
5. Nienawidzę kiedy ktoś robi mi zdjęcia. Przeważnie to ja zawsze robię komuś zdjęcia i dobrze mi z tym;)
6. Nie przepadam za przedmiotami ścisłymi.
7. Należę do szkolnego chóru.
8. Jestem wolontariuszką w Papieskich Dziełach Misyjnych.
9. Mam 15 lat.
10. Mam trzy psy i dwa koty.
11. Uwielbiam fioletowy, czarny, czerwony i niebieski.
12. Nienawidzę palenia.
13. Moje ulubione zespoły to One Direction, The Beatles, Linkin Park, Nickelback, a z polskich Lady Punk, Enej, Pectus i wiele innych...
14. Bardzo bym chciała dostać się do jakiegoś programu, gdzie mogła bym dowiedzieć się od ekspertów czy w ogóle nadaje się do śpiewania.
15. Ta piosenka powoduje, że cały świat staje się piękniejszy <3   https://www.youtube.com/watch?v=ZMEYyFvxvUs  
16. Jak każda Directionerka chciałabym pójść na koncert One Direction.
17. Chciałabym żeby, 1D w końcu przyjechali do Polski.
18. Moimi ulubionymi piosenkami 1D są: "More than this", "Over Again", "Kiss You", "Live while we're young", "Little Things", "She's not afraid", "Nobody Compares" i wiele innych...
19. Uwielbiam perfumy od Armaniego, Dolce&Gabbana, Gucci, Givenchy i Marc'a Jacobs'a.
20. Postaci z "Hungry Eyes" Nina i Pamela nie są fikcyjnymi osobami. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz